نمی خواهمت
دلنوشته های عاشقانه ی من

دوستان عزیز نیت من از ایجاد این وبلاگ نوشتن گوشه ای از دغدغه ی روزمره ما جوانهاست جایی برای زدن حرفهایمان بی آنکه از گفتنش هراس یا نگرانی خاصی داشته باشیم

 

 

 وقتی خواستن ها بوی شهوت می دهند...

 

 

 


وقتی بودن ها طعم نیاز دارند...

 

 

 


وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار, با هر کسی پر می شوند...

 

 

 


وقتی نگاه ها ، هرزه به هر سو روانه می شود...

 

 

 


وقتی غریزه ، احساس را پوشش می دهد....

 

 

 


و وقتی انسان بودن آرزویی دست نیافتنی می شود...

 


نه! دیگر نمی خواهمت ، نه تو را و نه هیچ کس دیگری را ......!
!



نظرات شما عزیزان:

one star just 4 me**
ساعت19:24---12 فروردين 1391
سلام خوبی چه خبرا!!!!!!؟
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥


خورشید
ساعت18:24---20 آبان 1390
میشه ی راهنمایی بکنی ک چطوری بهت میل بزنم؟اخه کلی جمله ی باحال دارم ک دلم میخوادبرات بفرستم.
پریسا


خورشید
ساعت18:24---20 آبان 1390
میشه ی راهنمایی بکنی ک چطوری بهت میل بزنم؟اخه کلی جمله ی باحال دارم ک دلم میخوادبرات بفرستم.
پریسا


راحیل
ساعت8:53---6 مهر 1390
واقعا بهت تبریک می گم متن فوق العاده ای بود.ممنونم ازت عزیزمپاسخ:فدات عزیزم مرسی از شما که یه سری به وب من زدین

hadis
ساعت22:56---5 مهر 1390
salam webetun kheily khobo jalebe

matalebe jalebi gozashtin

moafaq bashid
پاسخ:مرسی حدیث جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,ساعت 20:46 توسط محبوبه جهان آرائی| |



قالب جدید وبلاگ بوسه باران دات کام